Russell Indizes: Nebenwerte schneiden im bisherigen Jahresverlauf 2012 besser ab als Standardwerte

Russell Indizes: Nebenwerte schneiden im bisherigen Jahresverlauf 2012 besser ab als Standardwerte

(ddp direct) „Nebenwerte haben in der Vergangenheit in der Frühphase des Aufschwungs besser abgeschnitten als Standardwerte und der globale Trend, den wir bisher 2012 beobachten können, ist ermutigend“, so der Leiter Kapitalmärkte von Russell Europe, John Velis. „Aber wir sind noch weit von einem Aufschwung in Europa entfernt und es gibt noch eine Reihe von Faktoren, die sich noch ändern müssen.“

Jahresverlauf 2012 (ab 18.1.): regionale Performance: Large Cap vs. Small Cap

Regionale Performance 2011: Large Cap vs. Small Cap

Jahresverlauf 2012 (ab 18.1.): individuelle Länder-Performance: Large Cap vs. Small Cap

Individuelle Länder-Performance 2011: Large Cap vs. Small Cap

Die von Herrn Velis geäußerten Meinungen spiegeln die Marktperformance und Beobachtungen zum 18. Januar 2012 wider und können jederzeit Änderungen aufgrund von Marktentwicklungen und anderen Bedingungen unterliegen. Berücksichtigen Sie bitte, dass die Performance in der Vergangenheit keine Garantie für die künftige Performance darstellt.

Der Russell Global Index umfasst über 10.000 Wertpapiere in 48 Ländern und deckt damit 98% der globalen Investmentmärkte ab. Alle im Index berücksichtigten Wertpapiere werden nach Volumen, Region, Land und Sektor klassifiziert. Die Tagesrenditen für die Hauptwerte finden Sie unter: http://www.russell.com/indexes/data/daily_total_returns_global.asp

Haftungsausschluss: http://www.russell.com/indexes/about/index_alerts.asp#disclaimer

Für weiterführende Information wenden Sie sich an: Michael Gelormino 212-909-4780 mgelormino@intermarket.com

Für weiterführende Information wenden Sie sich an:
Michael Gelormino
212-909-4780
mgelormino@intermarket.com
At Marketwire, we know communication.

For nearly three decades, we’ve played a pivotal role in connecting news makers and news consumers, and sharing information with audiences worldwide.

The media landscape continues to shift at a frenetic pace. Messages, conversations and digital content travel the globe at breakneck speed, and today’s real-time communications, enabled by social and mobile networks, require us to participate and respond with greater speed and agility than ever before. In an ever-changing world, Marketwires role remains as it has always been: To empower and advance communication.

As technology advances and society adapts, Marketwire evolves in tandem, and even sets the pace for better, more innovative communications. We continuously ask ourselves what is possible, and strive to provide smart solutions that help our clients improve their communication efforts and realize the best possible return on investment.

When it comes to communication, there is no one size fits all. But what is common to professionals across almost any discipline marketing, public relations, public affairs, advertising, investor relations, etc. is the need to engage and persuade audiences and measure success. Our expertise and insight help determine the best solution for our clients, and we take a customized approach to helping our clients surpass their goals. From Facebook to Factiva, and trade journals to Twitter, well connect you to the audiences and influencers that matter most. No matter where they are.

Today, its the conversation that matters; you need to reach the right audiences and create meaningful relationships that better your business and your brand.

Marketwire
Marketwire Client Services
100 N. Sepulveda Boulevard, Suite 325
90245 El Segundo
intldesk@marketwire.com

http://www.marketwire.com