Finanz Nachrichten und Wirtschaft Nachrichten

Kostenlose Pressemitteilungen zu Wirtschaft und Finanzen

Nov
12

The German Customer Award 2019 goes to ehotel®

At ehotel®, customers always come first and this does not go unnoticed: The German Association for Consumer Studies (DtGV) has confirmed this with the German Customer Award 2019 for „outstanding customer service“ that has been given to the dedicated hotel booking portal – which, incidentally, the customers decided on in a representative survey. In the travel & tourism sector, ehotel® was ahead of the competition and took first place among all hotel booking portals.

For the large, nationwide survey, more than 370,000 customer opinions on 2,396 companies from 239 industries were collected. In the online survey, a cross-section of the population was able to report on its experience with the individual companies during the last three years. The companies considered here are among the largest and most important providers in their sector. As one of the most successful hotel booking portals in the country, ehotel® is, in every sense, honoured by being selected and by receiving the award. Its customer service is of course constantly adjusting to new techniques, challenges and customer requirements in order to ensure huge satisfaction in the coming years.

Die Hotelbuchungsplattform ehotel® bündelt die Unterkunftsangebote aller Anbieter weltweit auf einer Plattform durch META-SEARCH-Technologie. Das Berliner Unternehmen legt den Schwerpunkt der Unternehmensausrichtung auf die gesamtheitliche Unterstützung von Hotelbuchungen und die damit verbundenen Leistungen für Geschäftskunden. Durch die Integration von Tools und Serviceleistungen in die Systeme der jeweiligen Unternehmen und eigens entwickelte Zahlungs- und Abrechnungslösungen sorgt ehotel® für optimierte Prozesse, eine lückenlose Ausgabenkontrolle, Compliance und Kosteneinsparungen auf Kundenseite. Die Buchungsplattform wurde für ihre Servicequalität wiederholt u.a. vom Deutschen Institut für Service Qualität und dem Marktforschungsinstitut ServiceValue ausgezeichnet. www.ehotel.de

Firmenkontakt
ehotel AG
Christoph Metz
Greifswalder Straße 208
10405 Berlin
030 473 73 245
presse@ehotel.de
http://www.ehotel.de

Pressekontakt
ehotel AG
Christian Schmidt
Greifswalder Straße 208
10405 Berlin
030 473 73 245
presse@ehotel.de
http://www.ehotel.de

Andere Pressemitteilungen zu: Allgemein

«

»